DatingLights.no drives av Telum Elde Consulting. Alt salg av varer og tjenester til privatpersoner på internett reguleres av norske lover. For å kunne handle på DatingLights.no må du være fylt 18 år.

Selger er:
Telum Elde Consulting
Organisasjonsnummer: 882 500 322

Adresse:
Tertnesflaten 7A
5114 TERTNES

Nettside: www.DatingLights.no
Epost: post(alfakrøll)DatingLights.no

Telum Elde Consulting / DatingLights.no blir i det følgende benevnt ”vi” eller ”oss”.
Kjøper er den personen oppgitt som kjøper i bestillingen, og benevnes som «du», «deg», «din» eller «ditt».

Varebeskrivelse, lagerstatus etc.

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.”

Betaling og levering

Vi aksepterer betaling med de fleste kredittkort. Vår partner for betaling er Paypal. Du kan enten betale med kort som «gjest» av Paypal eller gjennom din konto dersom du allerede er bruker av Paypal.

Normal leveringstid er 2-5 arbeidsdager.

Reklamasjon, garanti og angrerett

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Ved mangler eller feil må du kontakte oss innen kort tid.

Dersom varene har feil eller mangler, må du umiddelbart og uten opphold når dette er oppdaget ta kontakt med oss for å informere om dette.

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). En vare som returneres grunnet benyttelse av angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet, og slik du selv forventer at et nytt produkt skal leveres. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender.

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg.

De returnerte varene må pakkes inn slik at de ikke kan skades, og sendes som Postens Norgespakke, eller Servicepakke. Du vil da få et pakkenummer av Posten slik at du har mulighet å spore pakken på www.posten.no. Vi tar ikke imot postoppkrav eller rekommandert sending.

Ingen varer må returneres til oss uten at du har vært i kontakt med oss og fått returreferanse for forsendelse.

Salgspant

Vi har salgspant i de leverte produkter inntil kjøpesummen, inkludert renter og omkostninger, er betalt i sin helhet.

Tvister

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.